Deltagare om skolan

”När jag var yngre trivdes jag inte alls i skolan, men här på Hyllie Park känner jag att jag hittat min plats och tycker det är roligt att studera. Numera ser jag alltid fram emot att komma till skolan.”

zlata horozic, DELTAGARE PÅ allmän kurs

”Jag känner att lärarna på Hyllie Park bryr sig om hela mig, både som person och som student. Här en finns en stödjande relation mellan lärare och deltagare som jag uppskattar mycket.”

shan mashan, DELTAGARE På allmän kurs

”Bibelskola Nära har gett mig ett helt nytt sätt att närma mig Bibeln och en härlig gemenskap där jag kan fritt dela tankar och reflektioner. Jag kommer aldrig att glömma kursen eller de fantastiska människorna jag fått äran att lära känna.”

DELTAGARE PÅ bibelskola nära

”Detta året har gett mig nya kunskaper, kontakter och erfarenheter för att förverkliga min dröm om att få bidra till att min församling blir en mer utåtriktad och omhändertagande aktör i samhället. Kursen är praktisk och relevant och man får individuell coachning av kompetenta och inspirerande lärare.”

Viktor Helleday, DELTAGARE PÅ socialt entreprenörskap

Deltagare om skolan